Οδηγίες Παιχνιδιού
Σκοπός του παιχνιδιού
Το παιχνίδι αποτελείται από πέντε (5)φάσεις και κάθε φάση από τρεις (3) κατηγορίες παιχνιδιών. Σκοπός του κάθε κυνηγού είναι η συλλογή βαθμών που προκύπτουν από όλες τις φάσεις του παιχνιδιού. Ανάλογα με το σύνολο των βαθμών προκύπτει η νικήτρια δεκάδα. Στους νικητές στους παιχνιδιού περιλαμβάνεται και αυτός που θα βρει τον θησαυρό που ονομάζεται θησαυροφύλακας για το 2024.
Διάρκεια
Το παιχνίδι έχει διάρκεια από τις 27/01/2022 και ώρα 00:00:01 (τοπική ώρα Ελλάδος) μέχρι 06/03/2024 και ώρα εύρεσης του Κρυμμένου Θησαυρού.
Κατά την έναρξη του παιχνιδιού ενεργοποιείται ένας εισαγωγικός γρίφος με βάση την ιστορία που εξελίσσεται.*
Για τη συνέχιση σας, απαιτείται η απάντηση του αρχικού γρίφου χωρίς να γνωρίζει ο παίχτης αν έχει απαντήσει σωστά. Αμέσως μετά είναι ενεργή η πρώτη φάση του παιχνιδιού. Μετά από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ημερών που θα είναι αναγεγραμμένο στο ημερολόγιο του παιχνιδιού θα ενεργοποιείται η δεύτερη φάση. Η λογική αυτή ακολουθείται μέχρι και την τελευταία φάση. Καθ΄ όλη τη διάρκεια μιας ενεργούς φάσης συνεχίζουν να είναι ενεργοποιημένες όλες οι προηγούμενες.
Φάσεις/Δια δραστικές/Δοκιμασία Φάσης
Το παιχνίδι αποτελείται από πέντε διαφορετικές φάσεις όπου κάθε μία επιβλέπει μέλος της ομάδας των θεματοφυλάκων του παιχνιδιού. Ωστόσο οι κατηγορίες της κάθε φάσης δεν αντιστοιχούν σε συγκεκριμένο θεματοφύλακα. Κάθε φάση αποτελείται από τρεις κατηγορίες παιχνιδιών: τις ερωτήσεις, το παιχνίδι δεξιοτήτων ή τύχης και το Φέρτε τα οποία οι παίχτες θα τα βρίσκουν μέσα από την ροή της ιστορίας του παιχνιδιού. Επίσης σε κάποιες φάσεις θα υπάρχει και η δια-δραστική επιλογή των παιχτών για συνέχιση της ιστορίας. Η επιλογή αυτή θα κρίνει εάν οι παίχτες θα λάβουν το στοιχείο της κάθε φάσης για την εύρεση του θησαυρού στο τέλος. Μετά την επιλογή της συνέχισης της ιστορίας οι παίχτες δεν θα έχουν την δυνατότητα να επιστρέψουν στο αρχικό βίντεο ώστε να αλλάξουν την απόφασή τους.
Στη Δοκιμασία Φάσης οι παίχτες καλούνται να περάσουν μια δοκιμασία εντός της τρέχουσας φάσης ενώ εκείνη εξελίσσεται, και μόνο οι επιτυχόντες θα μπορέσουν να παραλάβουν το στοιχείο της αντίστοιχης φάσης για την εύρεση του θησαυρού. Να σημειωθεί πως τα δια-δραστικά και οι δοκιμασίες δεν επηρεάζουν τις ερωτήσεις κάθε φάσης.
Το παιχνίδι των ερωτήσεων
Οι ερωτήσεις σε κάθε φάση είναι δέκα. Οι φάσεις του παιχνιδιού θα είναι με κλίμακα δυσκολίας των απαντήσεων, από πολλαπλής επιλογής μέχρι συμπλήρωση απάντησης. Στην περίπτωση συμπλήρωση απάντησης η απάντηση θα δίνεται μονολεκτικά και με κεφαλαία γράμματα. Σε κάθε ερώτηση μπορείτε να αποθηκεύετε την απάντησή σας ενώ έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε την απάντηση μέχρι και το τέλος του παιχνιδιού.
Το παιχνίδι δεξιοτήτων ή τύχης
Το παιχνίδι αυτό έχει σκοπό να συμπεριλάβει τον παράγοντα τύχη ή/ και δεξιοτήτων. Το κάθε παιχνίδι θα έχει συγκεκριμένες οδηγίες βαθμολόγησης πριν την έναρξή του ή μη.
Το παιχνίδι Φέρτε
Το παιχνίδι Φέρτε είναι η μεταφορά του αντίστοιχου παιχνιδιού του κλασικού κρυμμένου θησαυρού όπου σας ζητείται να βρείτε
και να “ανεβάσετε” συγκεκριμένα αντικείμενα. Θα υπάρχουν δυο φέρτε στο παιχνίδι.
Παιχνίδι έξτρα
Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού θα υπάρξει ένα παιχνίδι έκπληξη. Το παιχνίδι αυτό θα δίνει βαθμούς καθώς και στοιχεία για την εύρεση του θησαυρού.
Κοντρόλ
Στα πρότυπα του κλασσικού κρυμμένου θησαυρού το κοντρόλ είναι παιχνίδι εύρεσης σημείων, μέσω γρίφων, εικόνων κλπ. Τα σημεία αφορούν περιοχές της πόλης της Πάτρας τα οποία οι παίχτες πρέπει να εντοπίσουν μέσω τεχνολογίας google map/ earth βάση των γρίφων και οδηγιών που δίνονται.
Το παιχνίδι αυτό θα δίνει βαθμούς καθώς και στοιχεία για την εύρεση του θησαυρού.
Βαθμολογία
Κάθε σωστή απάντηση ερώτησης θα έχει 30βαθμούς. Συνεπώς ο μέγιστος αριθμός βαθμών από τις ερωτήσεις είναι
50Χ30=1500 βαθμούς.
Κάθε παιχνίδι δεξιοτήτων ή τύχης μπορεί να σας δώσει από 0-30 βαθμούς. Συνεπώς Συνεπώς ο μέγιστος αριθμός βαθμών από τα παιχνίδια δεξιοτήτων ή τύχης είναι 5x30=150 βαθμούς.
Κάθε παιχνίδι Φέρτε μπορεί να σας δώσει 20 βαθμούς. Συνεπώς ο μέγιστος αριθμός βαθμών από το παιχνίδι Φέρτε είναι 10x20=200 βαθμούς.
Ο γρίφος εισαγωγής δίνει στον παίχτη
24 βαθμούς.
Κάθε κοντρόλ θα δίνει 30 βαθμούς.
2Χ30=60 βαθμούς.
Παιχνίδι έξτρα
40 βαθμούς.
Η εύρεση του Θησαυρού δίνει σε έναν και μοναδικό παίχτη
50 βαθμούς
Το μέγιστο τελικό άθροισμα όλου του παιχνιδιού είναι
2024 βαθμοί.
* Η ιστορία είναι συνέχεια της περσυνής ιστορίας, ως μέρος δεύτερο. Ένα γεγονός φέρνει αναταραχή στην Πάτρα του 1953. Αποτέλεσμα αυτού είναι να ανοίξουν πύλες σε όλο το κόσμο. Η πύλη του πρώτου μέρους οδήγησε τον ήρωα μας στο Βρετανικό Μουσείο, αναγκάζοντάς τον να ψάχνει για τον θησαυρό, ο οποίος ήταν ένα πρέκι των μάγια. Η πύλη της Πάτρας που είχε ανοίξει μέσα στο κάστρο έκλεισε, αλλά η εν τέλη κεντρική πύλη παραμένει ακόμα ανοιχτή. Το πρέκι για τους νέους παίχτες εμφανίζεται κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.
Hμερομηνίες έναρξης επεισοδίων
27/1/2024 - ώρα 00:01πμ Intro + Επεισόδιο 1
03/2/2024 - ώρα 00:01πμ Επεισόδιο 2
10/2/2024 - ώρα 00:01πμ Επεισόδιο 3
17/2/2024 - ώρα 00:01πμ Επεισόδιο 4
24/2/2024 - ώρα 00:01πμ Επεισόδιο 5
Εύρεση Κρυμμένου Θησαυρού 06/3/2024 - ώρα 21:00 μ.μ.
Λήξη παιχνιδιού 02/3/2024 - ώρα 23:59
Παρατηρήσεις
Για την διεξαγωγή του 13ου διαδικτυακού κρυμμένου θησαυρού υπεύθυνοι για την υλοποίηση, διοργάνωση και υποστήριξη είναι η ομάδα του παιχνιδιού. Από την ομάδα καθορίζονται οι 4 θεματοφύλακες που αποτελούν αυτούς που αποφασίζουν για την επίλυση πιθανών προβλημάτων, ποινών και επαίνων των κυνηγών. Το παιχνίδι του 13ου ΔΚΘ τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Πατρέων και εντάσσεται στις εκδηλώσεις του Πατρινού Καρναβαλιού 2023 όπως ο κλασικός κρυμμένος θησαυρός.
Ομάδα ΔΚΘ
Δημήτρης Κανελλάκης
Γιάννης Νομικός
Θεαρέστη Παπαδοπούλου
Αναστάσης Παπαδόπουλος
Γιάννης Φουτρής
Θεματοφύλακες
Δημήτρης Κανελλάκης
Γιάννης Νομικός
Θεαρέστη Παπαδοπούλου
Γιάννης Φουτρής
Υλοποίηση/ σχεδιασμός σελίδας - Γραφιστική επιμέλεια
Αναστάσης Παπαδόπουλος
Θεαρέστη Παπαδοπούλου